Dobre wartości oparte na etyce zawodowej połączone z wypracowanym doświadczeniem stanową solidny fundament, na którym została wzniesiona nasza Kancelaria. Pracownicy Zespołu służą sobie wzajemnie pomocą i radą, rozwiązując zagadki prawne. Pracując z Nami, możesz liczyć na zrozumienie, a Twoja ambicja i pasja połączone z naszym system motywowania, przyniosą satysfakcjonujące profity.

Rozwój i dalsza edukacja

Cenimy pracowników, którzy chcą zdobywać wiedzę i nowe kwalifikacje, umożliwiamy im rozwój poprzez szkolenia, studia podyplomowe, uczestnictwo w szkołach prawa obcego.

Ochrona indywidualizmu

Dbamy o to, aby nasi pracownicy mogli zachować indywidualność w pracy, stwarzamy im możliwości wykazania się posiadanymi umiejętnościami.

Praca w przyjaznej atmosferze

Naszym celem jest zgrany zespół bazujący na bardzo dobrym przygotowaniu merytorycznym do zawodu, oddany swoim zadaniom. Zespół tworzą ludzie serdeczni z dużym poczuciem humoru.

Praca zespołowa

Przy zadaniach opartych na współpracy zależny nam na tworzeniu pozytywnych relacji pomiędzy członkami Zespołu. Stawiamy nie na szczeblowe podporządkowanie a pracę opartą na wzajemnym doradztwie, samodzielności, poczuciu odpowiedzialności za wykonywane zadania, rozumiejąc ich znaczenie dla powodzenia całego projektu. Nasi Pracownicy posiadają swobodę w prezentowaniu  poglądów i mogą liczyć na konstruktywne doradztwo doświadczonych Kolegów.

Praktyczna nauka zawodu

Uczymy młodych adeptów prawa, jak sprawnie poruszać się w gęstwinie przepisów prawa, stosując je z sukcesem dla prowadzonych spraw. Na uniwersytecie uczy się studentów poszczególnych instytucji prawa oraz zasad i przesłanek ich stosowania w codziennym życiu.

Współpraca z Klientem

Poza stosowaniem wiedzy w praktyce, nasi Pracownicy nabywają umiejętność efektywnej współpracy z Klientem, bowiem szybkie i właściwe zogniskowanie oczekiwań Klienta, wyklucza późniejsze możliwe kolizje interesów i niezadowolenie.

Klient oczekuje  nie teorii a praktycznego rozwiązania. Wyobrażenia studenta prawa zwykle są inne.Tytułem przykładu: Klienta nie interesuje definicja skargi paulińskiej i gdzie została uregulowana, 90 % Klientów nie wie nawet czym jest ten środek prawny. Klient podaje określony stan faktyczny i jest zainteresowany dalszymi działaniami i ich skutkami. Prawnik z wypowiedzi Klienta musi ustalić okoliczności sprawy, uchwycić problem prawny i przedstawić rozwiązanie.

Gwarantujemy pracę w Zespole Profesjonalistów i Ekspertów!